utorok 24. júla 2012

New in!

Ahoj :-) omlúvam sa, že sme nepridávali ani jedna ale proste nemali sme čas trošku
sa stretnúť  a všetko sa dohodnúť, tak ja aspoň pridám niečo. Moje nové
veci, ktoré som si včera kúpila. Viac v celom príspevku, teda detaily. :)












 a omluvám sa tiež za tie kvality fotiek,vidíte tam asi nejaké čiary - náš foťák sa už trochu po tej dlchšej dobe kazí :D
Všetko vyšlo vo veľmi dobrej cene,hlavne tie plavky a baleríny boli
tiež zlacnené.


1: Pásikavé červeno-modré plavky.
Keďže dnes aj včera počasie trochu zmúdrelo,zamyslela
som sa kúpila plavky.Možno bude zase pršať,ale aspoň potom s tým
už nebudem mať problém, tie staré plavky som súrne potrebovala zmeniť...
kúpené z kik-y :)


2: látky.
Načo asi budú? to sa dozvie až pozdejšie.
Toto ostáva prekvapením. Dovtedy môžete hádať! :)


3: Baleríny s ružou v predu.
Strašne sa mi pčáia.. už sa neviem dočkať, kedy ich budem nosiť.
YAY! :) už sa nich samozrejme aj vidíte strhnuté papiere. Tak ich nemám
rada.. proste sa tam strašne prilepia a nejdú dole. :D



























Tak to by bolo na dnes všetko, majte sa ♥
sľúbím(e) vám, že sa toto tu čoskoro hneď napraví
a keď bude hotové, budeme sa snažiť 
pridať čo najviac a najlepšie... :) 

Vaša Orshi







                                                                                       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára