utorok 31. júla 2012

AVON Hawaiian Shores (telový sprej)

Dobré ráno prajem! Tu je naša prvá rezencia. Chcem vás oboznámiť so sprejom od avonu - hawaiian shores.
Ak vás zaujíma, otvorte celý príspevok.


Objednala som si ho,ale ani som nevedela prečo, pretože mimochodom mám
aj druhý telový sprej,s ktorým som spokojná.Ale napriek tomu mi prišla trochu
odvaha a objednala som ho. :)

Vôňa: tá sa mi z celého páči najviac.Osviežujúca, príjemná, a pripomína mi leto.
Nosím ju stále pri sebe a je mojou najmilšou spoločníčkou.

Veľkosť: 100 ml premňa je to celkom dosť, už aj na mojom obrázku môžete
vidieť,že som z nej už hneď minula :D

Cena:Pri rezencí je to dôležité, ale neskôr doplním :D pohybuje sa okolo 4 - 5 eur.               ,na stránke avonu je za 8,56 (alebo 9,50).


Výdrž: 2 -3 hodiny. S telovými sprejmy AVON už mám skúsenosti,nakoľko
viem že ani ostatné nezvyknú vydržať viac. Od Hawaiian Shores už potom
ešte môžete nájsť toaletnú vodu, o čom si myslím že sa od spreju líši iba
niečim.

Na záver: Ak ho plánujete kúpiť, rozhodne som pre! ;) má naozaj super vôňu,
je ľahká a zmestí sa do každej tašky.Možno plánujem aj kúpiť
 hydratačný telový gél :) A do tohto článku som aj vyfotila moje:


 

Ešte sa uvidíme! kiss Vaša Orshi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára